Ми вже писали, що заводи Volkswagen та BMW зупинилися через війну в Україні. Але ситуація в німецькому автопромі дуже серйозна.
Причиною цього є безпрецедентна нестача матеріалів, насамперед кабельних джгутів з України. Також дається взнаки дефіцит неону, який теж постачався з України та Росії.
Але якщо стосовно неону можна знайти інших постачальників, то замінити проводку найближчим часом не так вже й легко.
По-перше, жоден німецький виробник не готовий переходити до альтернативних джерел. А по-друге, навіть якби джгути можна було виготовляти за межами України, потужностей не вистачило б.
Читайте також: Залишаться навіть без "Жигулів": Росія зможе випускати лише дві моделі авто
За наявними даними, німецький автопром отримує з України 80 відсотків джгутів дротів, а деякі виробники – до 100 відсотків, пише n-tv.de.
Джгути дротів з України незамінні для автомобілів німецького виробництва. Ускладнення в тому, що вони не є стандартним продуктом, а виробляються під конкретного замовника та модель автомобіля.
Проводку неможливо додати до вже зібраного кузова, тому зупиняється весь ланцюжок зі складання авто, а це тисячі робочих місць.