Голокост і нацизм у США: Facebook заробив сотні тисяч доларів на антивакс-рекламі

3 грудня 2021, 17:49
Соціальна мережа Facebook дозволяла розміщувати за гроші рекламу, що просуває повідомлення проти вакцини

Facebook заробив на антиковидній рекламі

У рекламі реакцію Штатів на пандемію Covid-19 порівнювали з діями нацистської Німеччини та підштовхували людей до повалення влади.

Читайте також: Amazon заплатить великий штраф за порушення антиковидних правил

Реклама

Автори реклами також ставили під сумнів результати виборів 2020 року , коли президентом став Джо Байден, передає CNN .

Рекламу розміщували компанії, які за останні кілька років витратили на Facebook сотні тисяч доларів.

Реклама

Читайте також: Facebook заборонить орієнтувати рекламу на клієнтів, які цікавляться релігією чи ЛГБТ

Як повідомляє видання, цього тижня ведуча Fox News Лара Логан обурила людей, порівнявши доктора Ентоні Фаучі з сумнозвісним нацистом, відомим як "Ангел смерті".

Приблизно водночас на Facebook з'явилася реклама светра з написом:

Реклама

"Я родом з Америки, але зараз живу в Німеччині 1941 року".

В іншому рекламному ролику використання вакцин порівнювалося з Голокостом – маючи на увазі, що їх використовують для масового вбивства людей.

Читайте також: У роботі Gmail стався масовий збій у всьому світі

Рекламу розмістила сторінка у Facebook під назвою "Осідлайте червону хвилю". На цій рекламі з травня 2021 року Facebook заробив більше 280 тис. доларів.

Ще одна сторінка, що рекламує футболки із захистом від вакцини, з 2019 року витратила більше 500 тис. доларів на рекламу у Facebook.

Компанія Ride The Red Wave справді продає специфічні футболки: окрім протестів проти вакцинації, там також закликають скинути Байдена, заборонити аборти та рівні права для ЛГБТ.

Читайте також: Метавсесвіт у небезпеці! Facebook не впорався з шахраями, які ховаються за Ілоном Маском

Представник Meta визнав, що вищеописана реклама суперечить політиці дезінформації про вакцини Facebook. Проте, за його словами, систему виявлення її якось пропустили.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що дорослі та літні люди частіше відчувають депресію через соцмережі.