За підсумками 2021 року аудиторія ДІя – 73,9% – наблизилась до аудиторії Facebook-месенджера – 74,4%.
Читайте також: Instagram отримав два мільярди користувачів, але приховав це
За останній рік популярність програми виросла більш, ніж удвічі, йдеться у результатах дослідження Kantar CMeter.
Месенджер Telegram з аудиторією в 88,5% обігнав Instagram з показником 78,9%, за охопленням випередивши майже на 10%.
Не менш швидко зростає і програма Google Pay, якою у грудні 2021 року активно користувалися вже 53,2% українців, за рік до того показник становив лише 31,7%.
Стрімко набирає обертів і TikTok, який нещодавно назвали топ-додатком серед української молоді.
За останній рік додаток збільшив охоплення майже вдвічі – з 24,3% у грудні 2020 року до 44,9% у грудні 2021 року.
Швидке зростання показали також YouTube Music, Netflix, Helsi.me і Tabletki.ua, хоча й не потрапили в першу 20-ку.
Раніше ми писали:
- Нове дослідження з'ясувало, як українці ховаються один від одного та захищають свої листування у соціальних мережах.
- Також повідомлялося про те, які програми були найпопулярнішими у світі у 2021 році – найчастіше завантажували TikTok.
- Також виявилося, що українці побили рекорди стікерів та повідомлень у Viber у 2021 році.