На друге місце після персонажа, що сміється зі сльозами на очах, потрапило червоне серце.
Читайте також: Telegram оновили – до месенджера Дурова додали 2 нові функції
Також у топ-5 потрапили "катання по підлозі зі сміхом", "палець вгору" і "обличчя, яке голосне плаче", на шостому місці останні три роки тримаються "складені руки", пише Apple Insider.
За даними консорціуму Unicode, сльози радості посіли 5% від загального відсотка використання смайликів.
Також з'ясувалося, що на 100 найкращих емодзі припадає майже 82% від загального користування. І це незважаючи на те, що насправді користувачам доступно 3663 окремі символи емодзі.
Читайте також: Голокост і нацизм у США: Facebook заробив сотні тисяч доларів на антивакс-рекламі
За окремими категоріями у транспорті переміг смайлик ракетного корабля, у частинах тіла – зігнуті біцепси, а серед тварин – метелик.
Найменш популярною категорією смайлів стали прапори, серед них найрідше використовуються прапори країн. Водночас прапори є найбільшою категорією емодзі.
Читайте також: Випадкове фото у Instagram відкрило новий вид змій
Сльози радості та персонажі з червоними серцями зберегли свої верхні позиції у період з 2019 до 2021 року.
Ці дані – сигнал для кодування меншої кількості конкретних концепцій, таких як прапори, та одноразових об'єктів, таких як шапочки для душу, вважають автори дослідження.
Нагадаємо, раніше WhatsApp дозволив користувачам створювати стікери у чатах.