За даними компанії з моніторингу додатків App Annie, люди проводять у середньому 4,8 години на день зі своїми мобільними телефонами.
Читайте також: Експеримент із відео для друзів: TikTok додав кнопку репоста
2021 року програми були завантажені 230 млрд разів, і на них було витрачено 170 млрд доларів, пише BBC.
Великий екран повільно вмирає, оскільки мобільні пристрої продовжують бити рекорди практично у всіх категоріях, каже виконавчий директор App Annie Теодор Кранц.
До другої половини цього року TikTok перевищить 1,5 млрд активних користувачів на місяць, вважають у компанії.
Читайте також: Топподія року – метавсесвіт: як увесь світ потрапив на віртуальний поїзд із The Sims
Середній час, проведений у мобільних додатках, становив 4 години 48 хвилин, що на 30% більше, ніж 2019 року.
YouTube був найпопулярнішим додатком для потокового відео у світі: його завантажили понад мільйон людей у 60 різних країнах. Netflix посів друге місце у багатьох регіонах.
Читайте також: TikTok додав функцію гіфок та голос кішки: що ще оновилося у додатку
Мобільні ігри також зросли – люди витрачають на них 116 млрд доларів. Також люди проводили багато часу в додатках для покупок: 100 млрд годин по всьому світу.
Було також величезне зростання додатків для їжі та напоїв. Кількість сеансів у них зросла до 194 млрд 2021 року – на 50% більше, ніж попереднього року.
Читайте також: Капсула часу та відеовідповіді: Instagram став нагадувати TikTok
Програми для здоров'я та фітнесу також зросли, а витрати на програми для знайомств перевищили 4 млрд доларів, що на 95% більше, ніж 2018 року.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, як часто українці користувалися Viber 2021 року.