Facebook оновили свою політику зворотного зв'язку із спільнотою, а саме: компанія ввела нові правила боротьби з шахрайськими скаргами на бізнес-сторінках.
Також раніше ми писали, чи є сенс купувати електрокар в Україні. Нова політика популярної соцмережі відноситься до будь-яких поганих відгуків, за які компанії платять користувачам. Тобто за скарги на бізнес-сторінках, які залишають, щоб отримати відшкодування, безкоштовні товари чи послуги.
Також нові правила будуть поширюватися на позитивні відгуки без конкретики (зазвичай бізнеси платять за них), відгуки, ніяк не пов'язані з діяльністю даної бізнес-сторінки та спам.
Якщо клієнт (користувач) порушує якесь із цих правил, компанія Facebook видалити коментар і заборонить доступ до тегів продуктів та списків, а також призупинить або заблокує "доступ до будь-яких або всіх продуктів або функцій Meta", – йдеться у нових правилах.
Акаунти порушників-рецидивістів, тобто тих, хто повторно порушить правила, можуть бути заблоковані або призупинені.
Також ми раніше писали, що фанати Rammstein спричинили землетрус: датчики сейсмографа відреагували під час концерту.