Окуляри Facebook і Ray-Ban оснащені лицьовою камерою, яку можна використовувати для знімання фото і коротких відеороликів за допомогою голосових команд.
Європейські регулятори звернулися до Facebook з проханням продемонструвати, що світлодіодний індикатор, який загоряється під час знімання, достатньо привертає увагу інших людей, які можуть потрапити на відео.
Регулятори стурбовані, що індикатор занадто маленький і є неадекватним механізмом для попередження людей про ризик бути записаними на приховану камеру, пише techcrunch.
"Ми знаємо, що у людей є питання про нові технології і про те, як вони працюють, і для нас важливо, щоб ми були частиною цієї розмови.
Ми будемо працювати разом з нашими партнерами з регулювання, щоб допомогти людям краще зрозуміти, як працює ця нова технологія і які засоби контролю у них є", – прокоментували претензії в Facebook.
"Розумні" окуляри від Facebook і Ray-Ban надійшли в продаж цього місяця. Їхня вартість в США становить 299 доларів. Facebook підтвердив, що нині вони також продаються в ЄС, Великій Британії та Ірландії.
До речі, раніше ми писали, що Facebook, Twitter і LinkedIn блокують акаунти користувачів з Афганістану.