Компанія Avio успішно провела перше випробування нового двигуна M10, що працює на рідкому кисні, рідкому паливі/метані. Це перший у своєму роді подібний двигун, успішно випробуваний саме у Європі.
А тим часом NASA відклали політ міні-корабля місії CAPSTONE на місяць на невизначений час. Двигун M10, який вважають "зеленим", тобто більше екологічним двигуном нового покоління, забезпечуватиме тягу 10 тонн і виробляється з широким використанням технологій виробництва адитивних шарів (ALM).
Загалом M10 є ключовою частиною розробки майбутньої ракети-носія Vega E, проекту, що координується ESA (Європейським космічним агентством), спрямованого на кваліфікацію наступника Vega C, починаючи з 2026 року.
Розробка M10 почалася кілька років тому з початкової співпраці між Avio та Італійським космічним агентством (ASI). Завдяки ASI були розроблені деякі ключові технології. Потім програму було створено в Європейському космічному агентстві як перспективне рішення для розгінного блоку Vega E.
Завдяки цій технології можна буде розширити асортимент продукції та гарантувати незалежний доступ до космосу для Європи у довгостроковій перспективі. Двигун буде мати можливість багаторазового перезапуску для виведення супутників на необхідні орбіти, а поєднання кисню і рідкого метану зробить його більш екологічним двигуном.
Також ми писали, що компанія U-Boat Worx створила підводний човен для вечірки під водою на 120 осіб.