Дефіцит палива в Україні, безумовно, робить електрокари вигіднішими: тим більше спеціалізовані СТО вже пропонують таку процедуру, як "балансування елементів акумулятора". Відповідно, купувати електромобілі в Україні таки є сенс.
Також ми писали, як електротягач Tesla Semi, якого ще не купити, роз'їжджає Каліфорнією. Також у електрокара можна змінити зношений акумулятор за допомогою фізичної заміни в сегменті акумуляторної батареї. В кінці кінців, можна повністю замінити акумулятор.
Наприклад, частковий ремонт або заміна акумулятора Nissan LEAF коштує $2-5 тис. – чимало, проте проблема вирішується! По-друге, акумулятор електромобіля зазвичай втрачає ємність не повністю, а до певної межі: умовно 60-70% від вихідного номіналу.
Якщо вам цього достатньо – то можна й надалі продовжувати експлуатувати електромобіль , проте менші відстані автономного пробігу. Друге питання – це як заряджати електрокар – це чи зарядка від побутової розетки чи спеціальної станції живлення.
Повне заряджання акумулятора електромобіля від побутової розетки займає багато часу: мінімум 8-10 годин (умовний Nissan LEAF) – максимум 25-50 годин (умовна Tesla Model S). Однак, дивлячись на нинішні черги біля АЗК, відзначаєш ще одну перевагу електромобілів: електроенергія зараз доступніша, ніж традиційне паливо!
Фактично будь-де, де є побутова розетка, там у вас є зарядна станція, яка може подарувати бажані кілометри пробігу для чергової подорожі.
Також ми писали, чи варто уваги Apple M2 MacBook Pro 13.